Á.SZ.F.

  1. Általános rendelkezések

A www.konzolcity.hu (továbbiakban: webshop) egy weboldalon elérhető internetes felület, amelyet a jelen Vásárlási Feltételek szerint lehet igénybe venni, továbbá azon megrendeléseket leadni, illetve a készlet erejéig vásárolni háztartásban használatos mennyiséget.

A honlapra látogató ill. a Megrendelő (továbbiakban: Vásárló) a Konzolcity honlapján történő regisztrációval, illetve a telefonon leadott rendeléssel kifejezetten kijelenti, hogy a jelen ÁSZF rendelkezéseit megismerte és elfogadja, továbbá azokat magára nézve kötelező erejűnek tekinti, a rendelés menetével tisztában van.

Céginformációk:

  • Cégnév: Enjoy Games Kft.
  • Telephely: 6000 Kecskemét Jókai utca 29.
  • Székely: 6000 Kecskemét Lorántffy Zsuzsanna utca 10.
  • Adószám: 24921862-2-03
  • Központi e-mail: konzolcity@hotmail.com
  • Ügyfélszolgálat nyitva tartása: H-P 11:00-19:00

Az esetleges panaszok intézésének helye az Ügyfélszolgálat fent megadott címe.

A termékek átvétele – a Vásárló választásától függően – történhet személyesen, a fenti ügyfélszolgálati címen, továbbá futárszolgálat ( továbbiakban: Szállító) igénybevételével is.

A szállító adatai:

  • Magyar Posta Logisztika (MPL)A termékek megvásárlásához internetkapcsolat szükséges.

A webshop mind belföldről, mind külföldről elérhető az interneten keresztül, azonban kizárólag a Magyarország területére címzett igénybejelentéseket, illetve megrendeléseket fogadja el. A Magyarország területén kívülre irányuló postai, illetve egyéb címre történő szállítás nem lehetséges, minden ilyen címre történő megrendelés – erről szóló külön értesítés hiányában is – érvénytelennek minősül.

A Webshop felhívja a T. Vásárlók figyelmét arra, hogy

  • Csak háztartásban használatos mennyiségeket szolgálja ki,
  • A webshop a hét minden napján 24 órában elérhető,
  • Az árak, díjak módosításának jogát fenntartja,
  • A vásárlási feltételek és azok módosításai a közzétételkor lépnek hatályba.

Jelen vásárlási feltétetek elfogadása a megrendelés leadásának (és későbbiekben) csomag átvételének a feltétele. A Webshop felhívja a T. Vásárlók figyelmét arra, hogy ezt vásárlás előtt mindenképpen vegyék figyelembe!

  1. Regisztráció

A regisztráció során az alábbi adatok megadása kötelező:

  • Teljes név
  • E-mail cím
  • Jelszó
  • Telefonszám
  • Pontos cím (Irányítószám, Település, Utca cím, házszám és emelet / ajtó)

A Vásárló a regisztrációval az ÁSZF, annak mellékleteinek és az adatvédelmi tájékoztatón túlmenően a 45/2014-es Korm. rendelet által előírt, a szerződéskötéseket megelőző kötelezően előírt, jelen ÁSZF-ben is részletezett tájékoztatást is megkapja, melyet a regisztrációval a Vásárló meg is erősít.

Az adatok megadásával a Vásárló hozzájárulását adja ahhoz, hogy a Webshop személyes adatait kizárólag az általa leadott rendelés teljesítéséhez, továbbá a webshop használatához kezelje.

A Vásárló a regisztrációval kifejezetten tudomásul veszi, hogy a regisztráció során csak érvényes és valós személyes adatok megadása lehetséges, ennek megsértéséből eredő következményekért kizárólagosan a Vásárló felel.

  1. A vásárlás folyamata

A digitális tartalomhoz szükséges letöltő kódot elektronikus formában juttatjuk el a vásárló részére a letöltéshez szükséges információkkal együtt. A játékok digitális formájú megvásárlása kizárólagosan Magyarország területén található számítógépen lehetséges. Felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy a digitális formában beszerzett termékek az Európai Unió területén kívül nem működhetnek és a digitális formában beszerzett termékek egyes tulajdonságai (pl. nyelv) eltérőek lehetnek a használat országától függően. Az elektronikus úton beszerzett példány tulajdonosát megilleti a megvásárolt program használati licence. A licenc kizárólagosan a jelen program, annak rendeltetése szerinti, egy számítógépen történő használatára vonatkozik, kivéve, ha a játék kiadója további telepítést is engedélyez. A tulajdonost nem illetik meg egyéb speciális jogok, különösen a program és a mellékelt anyagok nem autorizált másolásához való jog, a program egészének vagy részének, illetve dokumentációjának felvitele, telepítése az Internet hálózatra Mobiltelefon készülék és táblagép vásárlása esetén kizárólag a házhozszállítás választható. Digitális terjesztésű játék és szoftver esetén házhozszállítás vagy személyes átvétel nem lehetséges.

Felhívjuk figyelmed, hogy a digitális terjesztésű játék vásárlása esetén a ” 54/2014 (II.26.) Kormányrendeletben található elállási jog nem illet meg. Az elállás kizárólag a fizikai termékekre vonatkozik és fizikai hordozóval rendelkező, bontatlan szoftverekre.


A megvásárolni kívánt termék – annak kiválasztását követően – a „Kosárba” gombra kattintással helyezhető a kosárba.

A kosárba tétel végeztével a „Kosár” gombra kattintva a „Kosár áttekintése” következik, amely egyben a vásárlás véglegesítés 1. lépése. Ezt követően a „Tovább” gombra kattintva véglegesíthető a rendelés 4 egyszerű lépésben.

A kosár tartalmának áttekintése után – meglévő törzsvásárlói kártya esetén – a Vásárló döntésétől függ, hogy a pontokat tovább gyűjti-e avagy levásárolja.

A „Tovább” gombra történő kattintással a termék átvételéhez két opció közül kell választani, azaz annak megjelölése szükséges, hogy a házhozszállítást vagy a személyes átvételt kívánja-e a Vásárló.

Házhozszállítás esetén – az „Adatok megadása” után (Teljes név, E-mail cím, Telefonszám, Egyéb, üzenet nekünk) – az alábbi további adatok megadása szükséges:

  • Irányítószám
  • Település
  • Pontos cím

A „Tovább” gombra kattintva a megrendelést a „Véglegesítés” oldalra kerülünk, itt ellenőrizhető a rendelés („Személyes adatok” és „Szállítási adatok”) továbbá áttekinthető a végleges kosár tartalma és az esetlegesen felmerülő szállítási költség. A „Megrendelem” gombra való kattintásával lehet a vásárlási folyamatot véglegesíteni.

A megrendelés beérkezését követően a Webshop egy automata e-mailben megküldi a megadott email címre a leadott rendelés adatait, ez azonban csak arról szolgál tájékoztatásul, hogy a megrendelésre irányuló szándék a Konzolcity webshop adminisztrációs rendszerébe beérkezett, s még nem jelenti a megrendelés elfogadását!

A megrendelés akkor tekinthető elfogadottnak, ha arról – ez előbbieket követően –  visszaigazolást küld (a termék ekkor kerül becsomagolásra), vagy a Szolgáltató munkatársa telefonon visszaigazolja azt, amely egyben a szerződés létrejöttét jelenti.

Előrendelt termék esetén a megjelenés előtt a Webshop egy emailt küld, amelyben meg kell erősíteni a vásárlási szándékot. A vásárló értesítése az előrendelt termék kiszállításáról emailben történő igazolás megküldése helyett telefonon történő értesítéssel is teljesülhet. A futárszolgálatnak való átadás előtt a Vásárló – az általa megadott telefonszámra – egy további tájékoztató SMS-t kap a feladás megtörténtéről.

Nem teljesíthető rendelés esetén a termék beszerzéséig aktív marad a rendelés, rendelés addig nem kerül törlésre, amíg ezt a T. Vásárló külön nem kérvényezi. Amint a termék beérkezik, emailben és/vagy telefonon a Vásárló értesítése megtörténik a kiszállítással kapcsolatban.

A Konzolcity webáruházában vásárolt termékek továbbértékesítése nem megengedett, viszonteladókat nem szolgálunk ki.

Személyes átvételre a Konzolcity üzletében van lehetőség.

Személyes átvétellel történő megrendelés leadása esetén

  • a termék átvételéhez a Vásárlónak rendelkeznie kell a rendeléséhez tartozó rendelési azonosítójával.
  • Abban az esetben, ha a Vásárló a terméket 3 munkanapon belül nem veszi át, úgy a megrendelés érvényét veszti, s a terméket a Webshop jogosult értékesíteni (december hónapban webshopon történő megrendelés esetén a visszaigazolt rendeléseket aznap zárásig áll módunkban félretenni).
  1. Rendelés módosítás/törlés

Rendelés módosítása és törlése addig az időpontig lehetséges, amíg a termék nem kerül becsomagolásra, amiről e-mail és/vagy SMS kerül kiküldésre, ezt követően a Webshopnak nem áll módjában a rendelést módosítani, törölni.

  1. Szállítási és fizetési feltételek

A Vásárló házhozszállítást az ország egész területére igényelhet. Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen érvényes szállítási cím megadható.

A hibásan, hiányosan vagy a szállítási címéként megjelölt ingatlannak, címnek felhatalmazás nélkül történő megadása esetén a Webshopot semmilyen felelősség, következmény nem terheli, sem a Vásárló, sem harmadik személy irányába, minden ilyen irányú igény, következmény és felelősség kizárólagosan a Vásárlót terheli. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A Webshop javasolja, hogy szállítási címként az a cím kerüljön megadásra, ahol nagy valószínűséggel a T. Vásárló vagy meghatalmazott hozzátartozója tartózkodni fog a szállítás várható időpontjában. A kiszállítás előtt a webshop munkatársa telefonon és/vagy e-mailen értesíti a T. Vásárlót a rendelés állapotáról.

A Vásárló a visszaigazolásban szereplő megrendelése teljes ellenértékét a Szállítónál az áru átvételekor kizárólag készpénzben teljesítheti.

A Konzolcity részteljesítést nem vállal, a Szállító részteljesítést nem fogadhat el. A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben veheti át, vagy a teljes megrendelés átvételét – jogszabályi feltételek fennállása esetén – megtagadhatja.

Átvételkor a megrendelő (Vásárló) felelőssége és kötelezettsége meggyőződni arról,- futár jelenlétében-, hogy a csomagon látható-e sérülés, benyomódás, a csomag nem került-e felbontásra.

Amennyiben a Vásárló a terméket nem személyesen venné át, úgy gondoskodnia kell arról, hogy vagy előzetesen megjelölt Meghatalmazottja, vagy a Posta tv. által megjelölt, átvételre jogosult vegye át a terméket. A Webshop felhívja a T. Vásárló figyelmét arra, hogy az átvétel fentiek szerint történő teljesítéséről gondoskodjon, ellenkező esetben a Szállító jogosult a kézbesítés teljesítését megtagadni! Az át nem vett termék kapcsán az átvétel meghiúsulásából eredő következmények a Vásárló érdekkörében bekövetkezett mulasztásnak tekintendő, így minden további következmény a Vásárlót terheli.

Bármely hiányossággal kapcsolatban kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken:

Telefon: 06-30-735-80-38
E-mail: konzolcity@hotmail.com

A honlapon található csomagküldési táblázat (lásd ÁSZF alatti linken) tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.

A megrendelt és készleten lévő termékekre a Webshop egy munkanapos kiszállítási határidőt vállal, a határidőbe a megrendelés napja nem számít bele. A megrendelést követő munkanapon történő kiszállítás csak abban az esetben érvényes, amennyiben minden adat helyesen került megadásra, a megrendelés a webshophoz a megrendelés napján legkésőbb 15 óra 30 percig beérkezett, a kiválasztott termék raktáron (készleten van), illetve szükség esetén a Vásárlóval az általa megadott elérhetőségeken a Webshop munkatársa fel tudja venni a kapcsolatot. A Webshop felhívja a T. Vásárlók figyelmét arra, hogy a fenti feltételeknek együttesen kell érvényesülnie!

A Szállító csak munkanapokon, 08:00 és 17:00 óra között végzi a szállítást, hétvégén és ünnepnapokon a Szállító nem teljesít kiszállítást.

A Szállító – futárszolgálattól függően – a megadott címre történő kiszállás előtt a szállítólevélen szereplő telefonos elérhetőségen egyeztet a címzettel (telefonhívás, SMS, e-mail) majd kiszállítja részére a csomagot.

Amennyiben a szállító nem találja a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen és további egy alkalommal – előre egyeztetett időpontban – újra megkísérli a kézbesítést (ez többletköltséget nem von maga után).

A Megrendelt terméket a Magyar Posta Logisztika (MPL) szállítja ki Magyarország egész területén:

Futárszolgálati díjak Kecskemét Vidék
15000 Ft alatt Ingyenes 1490 Ft
15000 Ft felett Ingyenes Ingyenes
  • Utánvételes kiszállítás: a házhoz szállított termékek ellenértékének kiegyenlítése az átvétel után, készpénzben lehetséges, előreutalásos, bankkártyás és egyéb fizetési módot a Webshop nem fogad el. A Webshop felhívja a T. Vásárlók figyelmét arra, hogy ÁFA-s számla igényét a megrendelés leadásánál, az „Egyéb, üzenet nekünk” rovatban külön tüntesse fel, utólag a Webshopnak nem áll módjában számlát kiállítani!

Az interneten történő rendelés, előrendelés semmilyen kötelezettséggel nem jár, mindaddig, amíg a kiszállítás megkezdése (szállításra történő átadás) meg nem történt. A szállításra történő átadásnak számít azon időpont, amikor a Webshop munkatársa a csomagot a szállítónak átadja.

A megadott adatok a szállításra történő átadás időpontjáig emailben vagy telefonon módosíthatóak.

A vételár a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

A kiszállított árucikk az Enjoy Games Kft. tulajdonában marad, amíg a kifizetés teljes egészében meg nem történik.

  1. Jótállás és szavatosság (garancia):

A Webshop által forgalmazott konzol alapgépekre 12 hónap gyártói jótállás vonatkozik. Az Xbox konzolokra a Microsoft 2 év világgaranciát vállal, bővebb információkért a gyártók hivatalos oldalának megtekintése szükséges.

A Microsoft termékek garanciájának érvényesítéséhez, kérjük, őrizd meg azok eredeti csomagolását!

Szoftver vásárlása esetén a „visszatérítés” kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a „garancia” nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, nem rendeltetésszerű használatból, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel („BUG”, fagyás, telepítési problémák stb.), terméktámogatással kapcsolatban vásárlóink minden esetben a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak.

Szoftver vásárlása esetén a „visszatérítés” kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a „garancia” nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, nem rendeltetésszerű használatból, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).

Digitális forgalmazású játék és szoftver vásárlása esetén a telepítésből vagy a szoftver hibájából adódó problémákért a Webshop nem vállal felelősséget.

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel („BUG”, fagyás, telepítési problémák stb.), terméktámogatással kapcsolatban vásárlóink minden esetben a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak.

Gyártó Telefonszám
Microsoft Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 8:00-16:00 között)
+36-80-018-590
Sony Europe Limited Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 11:00-20:00 között)
+36-1-814-4800
Electronic Arts Magyarország ügyfélszolgálata:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-1-505-9550
PlayON Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
E-mail:
support@playon.hu
+36-20-242-4706
CNG.HU Kft. ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
CNG Support
Logitech ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-1-777-4853
Steam terméktámogatás: Steam Support

A hibás termékek visszajuttatása és a visszajuttatással járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a jótálláshoz szükséges okmányok:

  • Jótállási jegy
  • Nyugta / számla
  • Pontos hibaleírás (lehetőség szerint nyomtatott formában)

A jótállással kapcsolatos kérdéseket telefonon keresztül vagy emailes elérhetőségünkre kérjük megküldeni, ami lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.

 

A termékek részletes és tényleges tulajdonságai a termékekhez csatolt használati útmutatókban kerülnek feltüntetésre, amelyek minden esetben a rendelt termékhez csatolásra kerülnek, amennyiben ezeket a T. Vásárló nem kapná kézhez meg, azt haladéktalanul jeleznie kell a Webshop részére!

A www.konzolcity.hu honlap tartalmazhat olyan linkeket, amelyek más szolgáltatók oldalaira mutatnak, ezek elsősorban tájékoztatás céljából kerülnek feltüntetésre, azonban az Enjoy Games Kft. nem vállal felelősséget ezen szolgáltatók tevékenységéért, illetve adatvédelmi megfelelőségéért.

A Webshop ill. az azt üzemeltető Enjoy Games Kft. fenntartja jogát arra vonatkozóan, hogy a nem érvényes regisztráció vagy szállítási adatok megadása, visszaélésszerű joggyakorlás esetén igényét érvényesítse, hatósági eljárás megindítását kezdeményezze.

  1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti tájékoztatási kötelezettség

A Webshop a jelen ÁSZF-ben illetve a szerződéskötést megelőzően a Vásárlót az alábbiakról tájékoztatja:

  1. A szerződés szerinti termék részletes tulajdonságairól, az adathordozónak és a terméknek megfelelő mértékben történő tájékoztatás a termék adatlapján, továbbá a vásárlás visszaigazolását megerősítő elektronikus levélben történik, a termékhez használati útmutató kerül csatolásra.
  1. A Webshop üzleti tevékenysége helyének postai címe: 6000 Kecskemét Jókai utca 29.

(Az esetleges panaszok megküldése is ezen címre történik).

  1. A szerződés szerinti termékért járó ellenszolgáltatás adóval megnövelt összegéről történő tájékoztatás, továbbá ezen felül felmerülő valamennyi költség (így különösen a fuvardíj vagy postaköltség) a megrendelés folyamatakor, továbbá a vásárlás visszaigazolásakor elektromos levélben történik;
  1. A szerződés megkötéséhez alkalmazott, kommunikációt lehetővé tevő eszköz nem emelt díjas szolgáltatás;
  1. A teljesítés feltételei (fizetés, fuvarozás, teljesítési határidő, a Webshop panaszkezelése):

A Vásárló házhozszállítást Kecskemétre és vidékre egyaránt igényelhet. Szállítási címként szerepelhet lakás, vagy akár a munkahely címe is, azaz Magyarország területén bármilyen érvényes szállítási cím megadható.

A hibásan, hiányosan vagy a szállítási címéként megjelölt ingatlannak, címnek felhatalmazás nélkül történő megadása esetén a Webshopot semmilyen felelősség nem terheli, sem a Vásárló, sem harmadik személy irányába, minden ilyen irányú igény, felelősség kizárólagosan a Vásárlót terheli. A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. A Webshop javasolja, hogy szállítási címként az a cím kerüljön megadásra, ahol nagy valószínűséggel a T. Vásárló tartózkodni fog a szállítás várható időpontjában. A kiszállítás előtt a Webshop munkatársa telefonon és/vagy e-mailen értesíti a T. Vásárlót a rendelés állapotáról.

A Konzolcity részteljesítést nem vállal, a Szállító részteljesítést nem fogadhat el. A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben veheti át, vagy a teljes megrendelés átvételét – jogszabályi feltételek fennállása esetén – megtagadhatja.

A honlapon található csomagküldési táblázat (lásd ÁSZF alatti linken) tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.

Amennyiben a szállító nem találja a megadott címen, írásos értesítőt hagy a helyszínen és további egy alkalommal – előre egyeztetett időpontban – újra megkísérli a kézbesítést (ez többletköltséget nem von maga után).

A Webshop felhívja a T. Vásárlók figyelmét arra, hogy ÁFA-s számla igényét a megrendelés leadásánál, az „Egyéb, üzenet nekünk” rovatban külön tüntesse fel, utólag a Webshopnak nem áll módjában számlát kiállítani!

Az interneten történő rendelés, előrendelés semmilyen kötelezettséggel nem jár, mindaddig, amíg a kiszállítás megkezdése (szállításra történő átadás) meg nem történt. A szállításra történő átadásnak számít azon időpont, amikor a Webshop munkatársa a csomagot a szállítónak átadja.

A megadott adatok a szállításra történő átadás időpontjáig emailben vagy telefonon módosíthatóak.

A vételár a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az általános forgalmi adót is.

A kiszállított árucikk az Enjoy Games Kft. tulajdonában marad, amíg a kifizetés teljes egészében meg nem történik.

Panaszkezelés:

(1) A Webshop a Vásárlót jelen ÁSZF-ben, továbbá a szerződéskötést megelőzően emailben is tájékoztatja a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről, ügyfélszolgálatának levelezési címéről, elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

(2) A Vásárló a szolgáltatással kapcsolatos panaszát szóban vagy írásban közölheti a Webshoppal.

(3) A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Webshop a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát:

a) személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni,

b) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb a (6) bekezdésben foglalt érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni,

egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan a (6) bekezdésben írtak szerint köteles eljárni.

(4) A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Webshop köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

(5) A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

a) a Vásárló neve, lakcíme,

b) a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,

c) a Vásárló panaszának részletes leírása, a Vásárló által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok jegyzéke,

d) a Webshop nyilatkozata a Vásárló panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása lehetséges,

e) a jegyzőkönyvet felvevő személy és – telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével – a Vásárló aláírása,

f) a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,

g) telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi azonosítószáma.

(6) Az írásbeli panaszt a Webshop – ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik – a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontját a Webshop indokolni köteles.

(7) A Webshop a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

(8) A panasz elutasítása esetén a szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a vállalkozás székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.

Elállás:

A Vásárló elállásával összefüggésben kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének költségeit köteles viselni, ezért a terméket nem adhatja fel utánvétellel vagy portóval.

A webshop által értékesített termékek körében a szoftverek esetében a Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát, ha a csomagolást (védőfóliát) már felbontotta, hiszen ilyenkor lehetővé válik számára a szerzői jogi védelem alá eső termék használata, valamint többszörözése is, amelyért szerzői jogdíjat kellene fizetni. Ha azonban a terméket az eredeti csomagolásban, felbontatlanul visszaküldi vagy visszaviszi az üzletbe, a kifizetett összeget a Webshop visszatéríti. Mobiltelefon készülék és táblagép elállásra, a törvényben meghatározott 14 napon belül van lehetőség, amennyiben a készülék, ill. tartozékai sérülésmentesek.

Felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy a digitális terjesztésű játék- és szoftver esetén az elállási jog nem illeti meg a vásárlót.

A ”Fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló” 54/2014 (II.26.) Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog illeti meg a vásárlót.

A vásárló elállási vagy felmondási jogát:

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

aa) a terméknek,

ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,

ac) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

ad) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak a Vásárló vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától;

b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától

számított 14 napon belül gyakorolhatja.

  • Amennyiben már szemrevételezéssel megállapítható, hogy a készüléken külsérelmi nyomok, sérülések találhatóak, az elállást kapcsán biztosított vásárlói igényeket a webshop megtagadhatja.
  • Személyes átvétel estén, mivel a Vásárló személyesen jelen van az üzletben a termék átvételénél, a fogyasztói szerződés megkötése nem távollévők között történik, hiszen mindkét fél jelen van, ezért a Vásárló nem élhet az elállási joggal.

A Vásárlót megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása

A Vásárló az elállási jogát az 1. sz. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával; vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

Az elállásra irányuló jog gyakorlását határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Vásárló nyilatkozatát a fent meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.

A Vásárlót terheli annak bizonyítása, hogy e jogát az előírt határidőben és a törvényi előírásokkal összhangban gyakorolta.

A Webshop kötelezettségei a Vásárló elállása vagy felmondása esetén

Ha a vásárló az ÁSZF-ben rögzített feltételek szerint és határidőben eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, a Webshop haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a Vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. A Webshop a Vásárlónak visszajáró összeget a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A Vásárló kifejezett beleegyezése alapján a vállalkozás a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a Vásárlót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Ha a Vásárló kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a Webshop nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Webshop mindaddig visszatarthatja az elállásra tekintettel fizetendő összeget, amíg a Vásárló a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a Webshopot a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

A Vásárló kötelezettségei elállás vagy felmondás esetén

Ha a vásárló az ÁSZF-ben és az irányadó jogszabályokban rögzítettek szerint eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve a Webshopnak vagy a Webshop által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a Webshop vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a Vásárló a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A vásárló kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, kivéve, ha a Webshop vállalta e költség viselését.

Ha az üzlethelyiségen kívül kötött szerződés megkötésével egyidejűleg a terméket kifuvarozták a Vásárlónak, a Webshop saját költségén fuvarozza vissza a terméket, de csak abban az esetben, ha az jellegénél fogva postai küldeményként nem küldhető vissza.

A Webshop kifejezetten felhívja a T. Vásárlók figyelmét arra, hogy a Vásárló a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel!

  1. A Webshop termékek értékesítésével foglalkozik. Amennyiben szolgáltatást nyújtana a Vásárló részére, s a Vásárló a Webshophoz olyan kérést intézne, hogy a szolgáltatásra irányadó elállási jog lejárta előtt kezdje meg a Webshop a teljesítést, köteles a Vásárló ezen igényét a Webshoppal kifejezetten közölni. A Vásárló köteles utóbbi esetben köteles megtéríteni a Webshop ésszerű költségeit, ha a jelen pontban rögzített esetben a teljesítés megkezdését követően gyakorolta elállási jogát.
  1. A Webshop a „tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex” hatálya alá nem tartozik, az irányadó jogszabályi rendelkezéseket betartja.
  1. A Vásárló kötelezettségeinek legrövidebb időpontja:

A Vásárló a vásárolt áru ellenértékét személyes átvétel esetén személyesen a teljesítés helyén, a termék átvételekor, szállítás esetén a Szállítónál az áru átvételekor készpénzben teljesíti. Amennyiben az értékesített termékkel vagy a nyújtott szolgáltatással kapcsolatban panasz merülne fel, a Vásárló panasszal élhet, a „panaszkezelés” részben rögzített feltételek szerint.

A Felek kölcsönösen törekednek arra, hogy a vitát peren kívüli módon orvosolják, s csak ennek eredménytelensége esetén fordulhatnak a teljesítés helye szerint illetékes helyi Bírósághoz illetve Törvényszékhez.

A felek tudomásul veszik, hogy a teljesítés helye: 6000 Kecskemét Jókai utca 29.

 

  1. Záró rendelkezések

Ezen Általános Vásárlási feltételek a magyar törvények hatálya alá esnek. Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott rendelkezésekre a magyar jog az irányadó, különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, továbbá az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, végezetül az 45/2014-es Korm. rendelet idevonatkozó rendelkezései.